Title Image

ZENDSTER voortaan onderdeel van STORYCATCHERS

WEBCAST PIONIER ZENDSTER VOORTAAN ONDERDEEL VAN STORYCATCHERS

Antwerpen, 9 juni 2015 – ZENDSTER, marktleider voor live uitzending over internet, gaat voortaan verder onder de vleugels van online video bedrijf STORYCATCHERS.

Het facilitair bedrijf Zendster is sinds 2007 verantwoordelijk voor een groot deel van de live-uitzendingen op internet in ons land. Met live-uitzendingen vanuit meer dan 13 landen op het palmares en klanten als Cirque Du Soleil, Microsoft en Unilever, is het ook internationaal een relevante speler.

Online video is in volle opmars. De markt vraagt vandaag een geïntegreerde aanpak op vlak van online video en videomarketing. Daar waar voorheen vooral de technische ondersteuning centraal stond verschuift de focus naar strategie, het ontwikkelen van videoformats of de ondersteuning bij het uitbouwen van YouTube-kanalen. Een markt waarop STORYCATCHERS de voorbije 2 jaar een stevige positie heeft uitgebouwd.

Door de krachten te bundelen is STORYCATCHERS in staat om op evenementen zowel in te staan voor videoreportages of interviews met sprekers en tegelijk de live-captatie en uitzending over internet te verzorgen.

MEER INFO

Hans Mathieu